tisdag 31 mars 2009

liiite trött

Har jobbat 2 nätter nu och det har inte varit så lugnt som jag hade hoppats på ;)
Men men 1 natt till sen ledig :)
Låg på jobbet i natt och kom precis på att jag glömt betala för dom 3 transfer jag beställt... katterna åker på torsdag :(
I panik när jag kom hem i morse, ringde sverak, och mailade in kopia på betalning. Så allt går med posten idag, så det borde hinna fram.
Passen beställda och ska hämtas på torsdag när jag hämtar upp Scandal Beauty efter sin kastrering.
Kommer bli helt tomt här hemma med bara 4+1+2 :)

Linda har uppdaterar Lufians blogg med nya bilder på Vidis kattungar... dom ser riktigt bra ut :)
Har så svårt att bestämma mig viken jag ska behålla, eller båda kanske.

Och jo visst gick det bra på mitt helt onödiga läkarbesök... Idioter.
När jag kommer in så frågar läkaren om vart jag har ont.
hmm, jag hade ont i knät svarar jag.
ok, svarade läkaren och frågade om det har gått över.
Ja, jag har ju opererat mig svarade jag.
Jaha, sa han, men det är ju därför du är här...
Så innan vi rett ut allt jag kom fram till att jag förmodligen kunde fått mitt andra knä opererat för sån koll hade dom.
Remissen hade inte försvunnit ur systemet.
Men det är ju så himla kul att lägga ut 160:- för inget. Fick dock hela storyn förklarat för mig om att dom bästa ortopederna i sverige jobbar där jag blev opererad. Det är där alla idrottsmän/kvinnor får sina skador fixade.. och jag då så klart. Så han va inte förvånad att jag va helt återställd.... Min fundering går ju då genast till... om jag hade opererat mig på ett vanligt ställe, hade det då inte blivit lika bra?
Eller kanske fått göra om det som många får göra.. Vad vet jag, men klåpare finns det ju på många ställen.
Jag är nöjd, det är huvudsaken :)

I morgon kommer Julia och så får vi ett litet gästspel av Cecilie Löveid som är på blixtvisit i stan.

1 kommentar:

  1. Helluuuu!
    Nu vill jag se lite nya kort på kattungarna! Spring och fota, nuuuuuuu! :)

    SvaraRadera