måndag 9 mars 2009

Back In Town

Nuså, en helg i Actionplog=Arjeplog avverkad. Den årliga vintermarknaden är bland det roligaste som finns att åka på. Många som är utflyttade kommer hem bara för den helgen. Jag är ju en av dom :)
Träffade min pappa som jag inte gör så ofta, sen mina bästa vänner är ju där uppe.
Synd att det är så långt dit.
Vi har bara umgåtts o festat på mest hela helgen :)
Blir tyvärr inga mer roliga detaljer här ;)

Mer än att min mobil har varit på vift, så simkortet spärrade jag. Ingen mobil på några dagar, nytt simkort tar ju som tur är bara någon dag att få hem.
Men hemtelefonen funkar ju faktiskt ;)

Hemma hade katterna inte haft tråkigt, att strimla hushållspapper är roligt :)
EVERYWHERE!!!!
Red-Hots små korvar är ju bara helt bedårande söta, ska försöka orka fota i morgon o uppdatera hemsidan.

Har haft massor med förfrågningar på dom kattungarna som jag har kvar till salu. Några kommer i veckan och kollar.
Så får vi se om det kan stämma. Först helt dött, sen alla på en gång :)
Men det är bra, dom behöver klippa navelsträngen nu faktiskt.

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka till civilationen;-)
    Hoppas du har haft några supe(a)r;-) dagar?
    Här är det ju lika mye snö som där uppe nu antar jag.
    Tjing Tjing cyckel ching // Me

    SvaraRadera
  2. ..ja de hade inte bara strimlat hushållspappaer..de hade öppnat kökssåp..dragit ut jag vet inte hur många påsar...alla..o många som sagt.

    SvaraRadera