fredag 20 mars 2009

Äntligen fredag.



Här kommer 2 bilder, tulpan bilden är bara en bild på mina absoluta favorit tulpaner.

Den andra är på en mycket påhittig liten kattunge som tyckte att det va enklare att komma åt maten från ovanifrån.
Ska försöka fota kanske en liten Black Widow... hon har fått det töntiga namnet pötnosen här hemma. Kan jag aldrig komma på någon normalt?
Nä. Alfonskatten, Goofymannen, Lillfisen och Pötnosen.... Vem döper sina katter så?

Men hon har bara stulit mitt hjärta, så fort jag pratar med henne så välter hon o spinner för fullt. Älskar o bli kliad på magen.
Jag är helsåld på henne. Så är hon kort o trubbig i ansiktet precis så som jag vill ha det. Med en riktigt giftig look :)

8 kommentarer:

  1. Jag tycker namnet "Käften" slår det mesta ;)
    Har man sagt A får man säga B, nu kräver vi foton på Widow, så det så!

    SvaraRadera
  2. Oj, glömde skriva. FY FAN vilka fina tulpaner!!! *vill ha*

    SvaraRadera
  3. Han hette faktiskt Håll Käften :)
    Jaja, det kommer bilder

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha, ja just det ja! Och han kom springande när du ropade med, mycket duktig ;)

    SvaraRadera
  5. Vill bara säga att du har underbara och vackra katter . Är väldigt sugen på att äga en någon gång i nära framtid. Vänligen MIA

    SvaraRadera
  6. Du är välkommen att höra av dig när du är redo :)
    Frida

    SvaraRadera
  7. Det ska jag göra .Med glädje (MIA )

    SvaraRadera