fredag 13 mars 2009

Ledsen

Trodde verkligen att det va på väg att vända o bli bra, men inte det. I går kväll satt jag o kollade på TV o Red-Hot va ganska jobbig, tänkte jag skulle kolla till ungarna.
När jag kollar ner i boet så ser jag den röd-vita hanen ligger vid kattlådan, känner på honom o han är kall :(
Han va ju stendöd..... Hur kunde det hända?
Han va ju så tjock o pigg o glad... Jag fattar det inte.

Pratade med veterinären och nu när det gått så lång tid så är det ingen vits med obduktion. Ska man ha minsta chans o få veta något måste man åka in asap när katten dör, i alla fall när det gäller små kattungar.

Fy jag känner mig så deppig, om han då hade visat NÅGOT tecken på att inte va 100% så kan jag ju förstå. Fotade dom ju härom dagen och sen bara död.
Som sagt, jag har varit skonad från baksidan med kattavel, men denna kull tar ju priset måste jag säga.

5 kommentarer:

  1. Uch, stackare. TRÖSTKRAM!!

    SvaraRadera
  2. Stackars dig, det där är det värsta med avel
    *Styrkekram*

    SvaraRadera
  3. Kram Frida, Fy... hittar inget bra att skriva ... orättvist , tråkigt ... Kram

    SvaraRadera
  4. Stort värre kann de inte bliva. Skulle hända. det är det ända...

    SvaraRadera
  5. Trist är det men försök tänka possitivt, hur jobbigt allt kan kännas så finns det alltid någon som har det värre. Ingen tröst men tanken har hjälpt mig MÅNGA gånger.
    Kramar från oss // MoR

    SvaraRadera