måndag 2 mars 2009

Helgen är över

och syrran har åkt hem. Tråkigt.
Min vardagrumsmatta kom i morse och den va som ny :)
I helgen har vi ätit gott och haft Lipstick Jungle maraton av hela säsong 2, endast 13 avsnitt..haha... vi va helt fyrkantiga i går när vi gick och la oss :)
Då slog det mig plötsligt hur fort veckan har gått.
Min nya handväska som jag köpt kom i fredags.
Den är så snygg att jag bara kollar på den hela tiden :)

Har fotat kattungarna i helgen och lagt upp bilder på hemsidan. Det är ju egentligen inget o se så här tidigt, dom är ju bara tjocka små korvar :)
Det är dock ett massivt intresse för denna kull och även Bedtime Storys. Dom är väl i princip redan bokade. (långt innan dom såg dagens ljus faktiskt) jag ska bara bestämma vem som ska ha vad och vad Bedtime Story får.
Sen hålla tummarna att alla får vara vara friska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar