söndag 29 mars 2009

Snart off to work

Den här helgen gick för fort tycker jag. Har bara haft en lugn helg och inte gjort annat än att plugga o gått i mjukisar ;)

På onsdag kommer Julia från Selena Light och ska ta med sig 2 katter till det stora landet i öster.
Ska bli roligt att träffa henne igen, träffade henne i våras när jag levererade Rusty till henne.
Ska bli skönt också att ha 2 mindre katter, kanske Red-Hot tycker det är roligare med sina egna än att dia dom stora.
Fattar inte vad det är för fel på henne. Hon är ju fan knäpp. Eller knäppare än vanligt iaf.
Förra kullen va hon inte så här.
Jag måste faktiskt ha henne instängd för att hon ska vilja ligga hos dom.
Hon är jättenyfiken på vad som händer runt om och är livrädd att missa något skoj.
Hennes små är jätteduktiga att äta torrfoder och går på lådan så hon tycker väl att hennes jobb är klart.

I morgon efter jobbet ska jag på uppföljning efter min knäoperation. Det är ju fin fint kan jag säga, kan både hoppa hage och skutta i trappor :)

1 kommentar: