söndag 22 mars 2009

tråk, tråk, tråk

Idag har jag bara tråkigt. Alltid så när jag ska jobba natt på söndagar.
Går jag bara runt o gör allt som ska göras. tvättat lite, diskat o så.

Sen plingade det på dörren o jag smög o kollade vem som stod där. jag gör alltid det för jag HATAR jehovas som kommer titt som tätt o tränger sig på med sitt skit.
Folk får tro o tycka vad dom vill, men om dom håller det för sig själva o inte ska kränga sitt skit på andra ofrivilliga...

Men det var ju inte jehovas utan fodervärdarna till Lizzie, som jag självklart hade glömt bort skulle komma idag.
Borde nog söka hjälp för mitt kassa minne.
Och hur glad va hon att komma hit igen... NOT!!
Sen berättade hon att i fredags hade hon sett en pytte liten flytning på Lizzie, åhhhhhhhhhh jag blir så trött. Så jag har väl som inte så höga förhoppningar på en kull egentligen nu längre. Hennes förra kull va ju bara en katastrof.
Så vi får se hur det blir.

Kollade på Rexringens forum för att se om det är något mer drama, men det var det inte, däremot en länk till balkong innätning... ser ju superbra ut, det ska jag beställa, och att det kommer helt komplett. kan ju inte bli bättre :)
http://www.nettyskyddsnat.se/

Idag innan jobbet ska jag på middag. Det är så nice när man slipper laga själv utan bara kan sätta sig till bords äta och sen gå till jobbet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar