tisdag 17 mars 2009

En helt vanlig tisdag

Kom från jobbet i vanlig tid o kollade till kattungarna... BORTA.... så är det bara att börja gå husesyn. Tyckte faktiskt att jag hade stängt igen så att Red-Hot inte skulle ta sig ut, men icket det.
Kollar överallt, inga ungar. Heller inte ett ljud... Sånt här gör mig galen, det är som när jag hade borta Goofy. Som låg o sov på duntoffeln under sängen. Så enkelt skulle det inte bli nu..
Till slut hittar jag dom, då har hon lagt dom i städskåpet på hyllan längst ner bland målarburkarna. Knäppkatt!

Och med tanke på hur ego hon är så kan dom gott o väl legat där länge o hon har struttat runt med dom andra.
Oh sur blir hon för att jag stänger in henne. Hon tycker faktiskt att 4 veckor räcker att ha ungar. Hon måste ju tänka på figuren ;)

Så ska jag till Arlanda i morgon, egentligen var det på torsdag... miss i kommunikationen. Och det blir riktigt tight med tid. jag slutar ju 09 och planet går 14. pass o allt ska upphämtas o fixas innan.
Det är faktiskt Super Spender som ska flytta, jag har dock en parning på honom, för annars hade jag inte släppt honom. Det blir bra, så blir han utställd också. Det hade han ju blivit här också, men normalt ställer jag bara en katt i taget och den turen har kommit till Black Widow som ska ut på banan strax... Det blir en liten surprise vart ;)

Ingen TV och inget bredband har jag haft på hela dagen hemma. Vilken tyr man har mobilt bredband ;)
Mobiltelefon klarar jag mig fint utan, men dator + uppkoppling det är det sämre med..
Nu om några dagar har jag återigen en ny dator, detta skrället ska tillbaka.. usch vad jag är missnöjd med den. Fasen slöare än min gamla, men så går det när man har bråttom och inte tänker till själv.

Har återigen kattköpare som ska komma och kolla på Scandal Beauty på torsdag.

4 kommentarer:

  1. Aha! Kan nog gissa vart killen med 50-öringen på skallen ska... Mamsen hälsar välkommen söderöver, i vart fall!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha ha ha!! Knäppkatt! Är det detta jag ska vara rädd för, undrar vart Vidis tänker gömma sina ungar? Tur att hon inte har så många alternativ. Hon skulle nog också hellre tänka på figuren ;)

    SvaraRadera
  3. ha ha ha...ja Red Hot är en alldeles speciell liten donna...
    ..mobilen ja'...klaret du klarar dig utan den...så ofta som den är på villovägar....ho ho ho..

    SvaraRadera
  4. Tack ohh tack!!!
    Jag är riktigt nöjd..

    /Lina aka gammalfjortis

    SvaraRadera