onsdag 18 mars 2009

busy busy

Idag blev det hyffsat stressigt. Super Spender flyttade idag. men skulle flyga 14.10... Jag jobbade ju natt och slutar 09.00. innan dess skulle jag hem, hämta katt, till veterinären o hämta upp passet och ta mig ut till arlanda. Har ju ingen bil tyvärr.
Men det gick fin fint, han sa inte ett ljud på hela vägen och ville komma ut o sträcka på benen på arlanda. Hoppade ur buren o skuttade runt på bänken. Full spinnmotor på och bara trampar o tycker livet är toppen :)

Har idag sett en sjukt snygg blogg!!!
Kolla in designen... och inläggen så klart ;)
http://gammalfjortis.blogg.se/

Här hemma känns det ganska tomt måste jag säga. Bara 4 "stora" kattungar kvar.
Kollektiv kloklippning har vi haft idag.
Ingen protesterade till min förvåning.
Fast nu när jag går in och redigerar inlägget kom jag ju på att det inte riktigt va sant... direkt efter jag klippt Scandalens klor så går hon o gnager av min mobil laddare... hahaha
Fattar inte vad det är med dom som gör katterna tokiga. Dom biter inte på Ipod, dator, nätverks, hemtelefon sladdar.. men mobilenladdaren... japp, kan inte ens komma på hur många laddaren jag har köpt.

Sen har jag kladdat på ett forum, som jag inte ens varit inne på, på flera månader för det är bara så, finner inga ord faktiskt.... Bullbak o alla ska vara vänner o man ska helst inte ha olika åsikter för då "bråkar" man... Alla ska gratta varandra o ALLA tycker att allas katter är så klart "guuuuuuuud så snygg!!"
Jo tjena.
Kanske därför jag skaffat blogg så jag slipper se alla dessa inlägg.

3 kommentarer:

  1. Bättre med egen blogg för då får man skriva vad man vill & är det någon dom skriver någon dum komentar så kan man ju alltid RADERA den;-)
    Hoppas du får en underbar dag för det ska jag ha........

    SvaraRadera
  2. Skönt att det gick bra med Super Spenders flytt. Och jag håller med dig, Linas blogg är bara för härlig!!

    SvaraRadera
  3. Kul mina katter protestäter också mobilladdar- sladdar, men har också mobilhörlurarsladdar (heter det det??) på menyen...

    En himmelsvid skillnad mellan sööt och snyyygg ... för mig i alla fall..

    Jag kan inte baka bullar - kan du? :-) :-)

    SvaraRadera