torsdag 26 mars 2009

Fix o Trix

Idag har det bara varit en fixar dag. Beställt 3 transfer, skickat alla papper som skulle i väg. Hämtat ut mina böcker till den nya utbildning som jag har börjat. Det ska bli roligt att börja plugga igen.

Har även gjort klart mina parningsplaner inför året, det blir spännande o se om det blir som man planerar ;)
Katterna är lyckligt ovetandes om vad jag planlägger ;)
Det kommer att bli riktigt bra.

Njuter fortfarande av min räsersnabba dator :)
Bara så ni vet!

Lizzie gillar INTE dom 4 "små" vildarna som är kvar här.... Hon fräser så det flyger spott tvärs över lägenheten. Alfons och Goofy har hon inga problem med... Dom skiter ju i henne... Men vildarna tycker hon är skitkul när hon fräser o surar.... Tur dom flyttar nästa vecka så hon får lite lugn o ro :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar