måndag 23 mars 2009

Blink

Ett blink så blev det måndag igen... Inte min favorit dag... Idag ska jag lämna tillbaka min "nyköpta" dator.
Den är så kass så jag kräks... Men jag är ju lite av en impuls köpare... Nu blir det en bra dator på riktigt... beställt av ett faktiskt dataproffs :)
Känns lite scary bara att kanske vara utan dator i 2 dagar, speciellt eftersom jag jobbar. Då är det skönt att surfa lite.men jag kan ju som tur är surfa med mobilen.... Vilken tur att jag inte har ett beroende iaf ;)

Last Man Standings nya ägare ringde i går för att rapportera. Numer allt hon säger är i vi form... och det är inte maken hon menar numer kan jag säga... Vi går på toa på natten, vid 6 tiden äter Vi frukost... och Vi sover under täcket tillsammans.... Det värmer mitt hjärta. Hon är så glad för sin födelsedags present.

1 kommentar:

  1. Good luck with your new computer my friend. Hos oss är det oxå måndag (konstigt va????)& vi har varit ute o gjort slut på det sista av lönen;-) Ska ju komma ny i veckan har jag hört.
    Hade / Bängan med underbart sällskap

    SvaraRadera