söndag 15 mars 2009

Rolig helg

I fredags flyttade Last Man till sitt nya hem.
Nu är det bara 5 mer eller mindre tama illbattingar här hemma.
Scandalen är den enda som är till salu fortfarande.

I går åkte jag och Anne-Marie och kollade på SKs utställning. Endast 14 CRX hade dom tagit med, och inte alls många korthår, däremot 50 Perser o Exotic hade kommit med.
Hmmm... Jättetråkigt.
men men, Mitt barn barn hos Pemicos gick o tog hem storslam med BIV och BIS, Även TNT son från Axioms va nominerad som vuxen hane.
Idag vet jag bara att det blev tvärt om på kattungarna och att Ärenskogens blev Ex 1 och BIV.... båda är ju mina barn-barn så jag är lika glad :)
Så nu får vi se vad det blir för övriga resultat.

4 kommentarer:

  1. ..vi får väl börja med perser el exotic då...om vi vill ställa på SK...ha ha ha

    SvaraRadera
  2. Du kan få ställa ut mig om du vill???? Naken, vaken eller med päls;-)
    Finns kanske någon som röstar i panelen.
    Tjing Tjing // Magnus med gullegubben Rikard & ett helt harem med shitdoggar

    SvaraRadera
  3. Å vad roligt att få höra lite om hur det gått för rexarna. Var det Red Light D eller grabben som tog storslam månde?? Kommer inte ihåg om de skulle ta båda eller bara en... Tänkte titta förbi men kattungebesök kom i vägen.

    Ruth hälsar att dag 50 är till ända och hon mår strålande och bäddar vilt.

    Höres/Anki

    SvaraRadera
  4. Jo, det va Red Light som vann på lördagen :) Dom hade bara med henne.
    Skönt att höra att Ruth mår prima :)

    SvaraRadera