måndag 2 februari 2009

Åhh fort gick det

Nu har det gått flera dagar sen jag skrev o massor har hänt.
Alla kattungarna är sålda nu, har dock bestämt mig att sälja Last Man Standing som jag skulle behålla från början, men jag har behållit 3 honor efter Melker så det får räcka.

Pemicos Peter har varit uppe och hälsat på, det va så trevligt och det är synd han bor så långt borta :(

Så har jag varit o fyndat på IKEA, vilket man alltid gör. Har bestämt mig för att kasta ut all ek o in med svart.... shit vad snyggt det blev i hallen. Så la jag ut möblerna i vardagsrummet på Blocket och det va ju inte direkt genomtänkt eftersom vitrinskåpet och bokhyllorna såldes på 15 minuter och avhämtade inom 2 timmar. så nu ser det ju ut som jag är nyinflyttad med allt på golvet.
Trodde inte att det skulle gå så fort ;)
Hädanefter kommer allt som ska väck läggas ut där :)
Undra vad som finns i förrådet...hmmm
Har även hittat en grymt snygg soffa, som jag nästan hoppas är såld, för jag vill verkligen ha den, men behöver ingen ny soffa :)

Goofy ligger här o snarkar bredvid mig och det börjar smitta av sig lite :)
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar