torsdag 12 februari 2009

Sovmaraton

Det kändes i går att jag hade jobbat i 3 nätter, tog ett glas vin till Efterlyst och kunde knappt hålla mig vaken :(
Gick och la mig kl. 23.... sov som en sten och vaknade nyss, 12 timmar senare, känner mig så pigg och utvilad med massor av kraft o energi.
Kan jag behöva för jag ska jobba i natt igen ;)
Har lagt schemat på detta viset med flit så att jag nästa vecka när Red-Hot ska ha ungar jobbar jag bara Måndag o Tisdag, så det är ok.
Skönt med den friheten på jobbet :)

Fick återbud på Scandal Beauty i går kväll, 2 dagar innan hon ska flytta, känns lite surt.
Men men så är det.
och det är p.g.a. hjärnskakningen.

1 kommentar:

  1. Skönt att få sova ut efter nattjobb.
    Jobbade natt i 7 år och långa sovmorgnar är det bästa jag vet ff

    SvaraRadera