söndag 15 februari 2009

Besöksräknare?

Blir visst ett till inlägg i dag.
Tänkte på det med besöksräknare, jag är ju lite av en statistik mupp.
Älskar o se hur många från vart o när hur o varför.
men det mest intressanta är att när jag skriver inlägg med lite "drag" i då ökar genomsnitts besöken med 100% ungefär :)

Men jag tror det va bra att jag skrev det där om den lilla skrivelsen till sverak om intyg o kastrering m.m.
För vad jag hört nu så florerar det helt andra versioner än den som stämmer.
Funderar på att scanna in journal kopian.
Om det nu är så många som "vet" sanningen. Undrar dom inte varför jag alls går till en veterinär eftersom jag verkar förfalska alla mina papper?
Att ingen reagerar på det när det faktiskt är att bryta mot lagen.

Alla känner apan, apan känner ingen.
Jag får som vanligt veta allt sist :)

Nu sitter jag faktiskt på jobbet o skriver i bloggen.
En kompis till mig skrev blogg på arbetstid. Han fick sluta.
Men han hade visserligen kallat sin chef o sina arbetskamrater för en hel del i den!!
Tyckte det va lite skoj :)
Man ska stå för vad man tycker o tänker.
Ska länka till hans blogg föresten.

1 kommentar:

  1. visst är det intressant att se besöksräknaren, och just det där att man ser vilken sida dom kommer ifrån *s*

    SvaraRadera