söndag 22 februari 2009

Hur mycket?

Jamen det går ju som inte uppåt för mig på sista tiden. I går dog datorn också.
Så det var bara och masa sig i väg o köpa en ny. Och det är ju roligt att lägga dom sista pengarna innan lön på. NOT!
Fick ett bra pris på den för det va det sista exemplaret. kommer hem o flyttar över allt från den gamla.
DÅ hittar jag massa bilder o skit i den nya datorn. Det visar sig att den haft en annan ägare sedan december. I butiken utlovades att dom max haft den framme 1-2 veckor.
Och som tur va så en kompis va i butiken idag och han ringde mig precis därifrån så jag fick prata med han som sålt datorn.
Nu ska jag få kompensation eller en ny dator, har inte bestämt mig riktigt, vilket det blir.

Kattungarna diar bra o går upp i vikt som dom ska. Red-Hot är inte riktigt sig själv ännu :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar