onsdag 11 februari 2009

Kastrering

Nu har jag varit och kastrerat dom kattungar som ska till sällskap, allt gick bra o dom är helt obrydda av ingreppet.

Själv har jag varit o shoppat lite kattungefoder o lite vårkläder. Tur jag hade pirran med mig, det blev en del att bära med sig hem :)

Mitt hem ser ut som ett bombnedslag just nu, inte alls nöjd med det.
Men jag kan inte sätta in alla glas o sprit i skåpet för jag ska ha en annan belysning och den kan jag inte montera själv, hjälp finns, men inte dom närmaste dagarna.
Sen har jag jobbat nu i 3 nätter och då blir det inte mycket städning gjort tyvärr.

Läste en sån intressant krönika i Metro i går, om Amerikaner och alla deras drömmar, självförtroende och hur dom marknadsför sig själva. Det är verkligen något vi borde ta efter o skippa den förbannade jante.
Jag är så trött på det ordet.

Sen fanns det ett test man kunde göra och jag fick resultatet: Är du säker på att du inte är född amerikan.
Ja, I rest my case :)

Sen bara en grej till, ÄLSKAR tulpan säsongen!!!
Det är det bästa som finns att ha hemma, lyser upp liksom hela rummet med fräscha coola tulips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar