torsdag 26 februari 2009

Dagen efter...

Nu dagen efter operationen kan jag säga att jag inte är lika optimistisk :(
Har så jävla ont i benet. Svårt o resa mig och första stegen är inte lätta o ta. Jag min optimist hade ju tänkt mig till Apoteket idag o hämta mediciner. Bara glömma!!
Anne-Marie den fantastiska fixade det åt mig :)
Så satt vi här i tjattrade o pimplade kaffe ett tag. Hon hade inte sett kattungarna heller och Red-Hot va så stolt o få visa upp dom, fast hon helst vill att man ägnar henne all tid som finns ;)

Min syster kommer hit i helgen så det känns skönt att få lite hjälp :)

Fick idag ett så kul kort av Ulrika (Applecat)

3 kommentarer:

  1. ..ok den fantastiska försöker kommentera igen då..har ju inte lyckats få med mina långa inlägg tidigare...tror faktiskt jag var blockerad..hmmmprf...skriver väl ett kort nu för att inte ödsla "bläck"..ha ha ha..

    SvaraRadera
  2. Dagen efter brukar vara tung ;-)
    Krya på dig

    SvaraRadera
  3. Men du,,,,,,,, Blir det ingen blogg idag??????????? Skärpning va bruden.

    SvaraRadera