lördag 7 februari 2009

Förberedelser

Så här på helgen märker man att folk är lediga.
Alla som har köpt katter som ska flytta alla hjärtans helgen har hört av sig stämt av tid.
Tror jag räknade till att 7 ska flytta den helgen.
Blir ju nästan tomt :)

Scandal Beauty har ramlat ur klösmöbeln och fått hjärnskakning :(
Stackars liten, men nu börjar hon repa sig, inte så ostadig längre. Men shit va rädd jag blev.
Såg framför mig benbrott o allt möjligt.

Annars jäser tjejerna mest. Kolla Lufians blogg för ny bild på Bedtime Story.
Red-Hot jäser hon också och mår som en prinsessa.
Så nu väntar jag bara på att Take It Or Leave It ska börja löpa så kan Magic 8-Ball bli kastrerad när jag vet att det tagit.

Nu har jag även monterat ihop mina nya möbler som jag införskaffat.
Ska bara fixa belysningen i vitrinet så är det komplett.
Då kommer det bilder I promise.
Har sett ut en ny TV bänk, men måste sälja den gamla först. Har ju inte hur mycket plats som helst.
Ni märker jag har blivit (mer) köp o sälj galen.
Snart har jag allt till salu på, Blocket, e-Bay och på Tradera :)
Kul är det ju. Har hittat en ny väska också som jag ska bjuda på. Auktionen går ut 21.00 i morgon kväll. Och precis då börjar jag jobba, så det blir att bjuda från mobilen :)
Men det går ju det också.

Goofy håller på o muppar sig i soffan nu, vilket han bara gör när jag ser. Så när jag klappar honom hårt på rumpan så rusar han in i sovrummet o upp i sängen o skriker. haha. Han är inte normal någonstans :)
Mest galen blir han när jag på ljust bebis språk säger att han är knäpp i luvan!! hehe... går ju inte o förklara så bra, borde filmas.
Men när Linda va här så vägrade han visa vårat bus..tydligen har han lite stolthet iaf ;)

Har också hittat en räknare till bloggen, trodde kanske inte någon va intresserad av det jag hade att säga, men jag hade fel.
Det jag gillar med bloggen är att här behöver jag inte vakta min tunga, utan kan skriva bara precis som det kommer ur huvudet.

Men mest nyfiken är jag på när Päivi ska kläcka ur sig ;)
nu börjar ju tom jag bli otålig.

1 kommentar: