onsdag 25 februari 2009

Nuså



Nu har jag varit inne och opererat mitt knä i dag.
var lite pirrig då jag aldrig blivit sövd, men det va hur simpelt som helst.
ena sekunden vaken på bristen o nästa var jag vaken o på väg hem. Totalt tog det 2½ timme från att jag kom tills jag fick åka hem.
jag hade föreställt mig att det skulle bli värre efteråt, men ev. kryckor o så. Så jag hade förberett mat o lite sånt för några dagar så jag skulle klara mig. Känns ju lite töntigt med facit i hand ;)

Red-Hot mår bra o ungarna också. Ska nog kanske ta bort min omröstning om kattungarna, och lägger in en ny på Bedtime Story som jag fram emot ska ha ungar om en vecka.
Jag tror att hon har 4 kattungar i sin "lilla" mage, vad tror ni? Hon blev helt plötsligt lite taxlik :)

Nu har jag även fixat så att man kan kommentera mina inlägg utan att ha konto. Hade visst en inställning som jag inte visste om aktiverad.... men nu ska det funka i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att det hela gick bra! Antar att det var titthålsop?
    Jag tror att det blir 4 i nästa mage

    SvaraRadera
  2. Hejsan du glade, se vad bra det gick med att fixa så även bloggare på arbetstid kan sätta ett litet bomärke i din blogg. Tror det kommer ut ungar men hur många tänker jag tala om när dom är ute;-)
    Tjing Tjing / Magnus som saknar Rikard (men får träffa honom i morgon igen) & doggarna M

    SvaraRadera