torsdag 29 januari 2009

Vardag igen

Nu har jag fått mitt stora klösträd, det är monterat, inga skruvar blev över :)
Men lite skrangligt är det och takskruven FATTAR jag inte hur jag ska få till...blond vettu.
Måste ju få till det så jag får börja använda huvudet.
Hur som helst är katterna hur glada som helst.
Det andra har inte kommit fram, av någon anledning använde dom olika fraktbolag.. Fattar inte varför.

Och Red-Hot hon jäser och forsätter och vara klistermärke :)
3 veckor kvar, känner lite oro inför vecka 7 :(
Det är ju den kritiska veckan, och med hennes livmoder inflammationer i bagaget så känner jag ett sting av oro.

Annars har jag en familj som har varit här och kollat på katterna och blev helt förälskade. tyvärr hade dom lite allergi så dom fick låna hem en katt för att se hur det går.

Är ju helt fast i E-bay träsket. ohhhhh vad jobbigt (läs roligt) det är.
Har lagt ut 3 av mina handväskor till salu för att ha råd med den andra. hihi
Auktionerna går ut om 24 timmar och det är massa intressenter, 1 bud än så länge. Men jag anar att det är som med mig, budar i sista sekunden...
Och så köpte jag precis en ny dunjacka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar