lördag 17 januari 2009




Ohhhhhh nu har jag köpt ett headset också. den känner av både hemtelefon o mobil i samma, hur fiffigt kan det bli. Hur dyrt som helst, men inte på E-bay :)
Det va rätt spännande o adrenalinet ökade sista 3 minuterna.

Slank in på Rexringens forum och råkade se en att min allra största fan.. NOT, hon har ett sådant agg emot mig att jag har aldrig varit med om värre, jag vet inte ens vem hon är, men så fort jag har postat inlägg så är hon o hugger som en piraya.
Jag är inte här för att "spy galla". Men för att ventilera mina åsikter och för att slippa sådana som dig. för jag lovar du sitter o läser o retar upp dig. men det bjussar jag.
Ibland önskar jag man kan blocka folk från att gå in på blogg/hemsida o annat, det går ju, men krångligt om folk använder fler än 1 dator.

Nog om det. bild på väska o katt var det.. obs, dockan ingår INTE

2 kommentarer:

  1. Se där ja!Synd att inte dockan ingick, tror det skulle bli en piffig detalj i vardagsrummet *s*
    Såg kommentaren och kunde inte undra varför hon bara skiter i att läsa sånt hon stör sig på

    SvaraRadera
  2. Jamen det är väl så med folk som har för lite o göra.

    SvaraRadera