lördag 17 januari 2009

Ny katt, nytt intresse



I går så upptäckte jag E-bay. Herregud så roligt, satt hela dagen nästan och bara kollade in olika saker.
Men katterna fick så klart nya klösträd, ett stort och ett litet. Allt inkl. frakt för 1000.. jo, det är sant. Inte undra på att jag fastnade :)

Har även budat på ett nytt trådlöst headset, som känner av om det är hemtelefonen eller mobilen som ringer 2500-3500 ligger priset på om man ska köpa det här hemma, vilket jag så klart inte har tänkt. nu ligger budet på $51... men det är 2 dagar kvar så ajg ska köra en luring och när det är 2 minuter kvar ska jag lägga in stöten :)
Hoppas bara att inte alla andra tänker så, men det va så jag vann båda klösen.

Sen har jag hittat en handväska som jag bara SKA/VILL ha :)
vi får se vad som händer med den. Janet (Puraffection) sa till mig att jag har Champagne smak med öl budget...ganska bra liknelse tycker jag..
Kan lägga ut bild på den om det är någon som vill se?
Det va mitt fredagsnöje iaf.

Nu så ligger Last Man Standing här på mitt bröst. Fodervärdarna från Västerås kom o lämnade honom. Han knallade in som han va kungen och har lekt hej vilt med allt han ser.
Som vanligt inga problem med dom andra katterna.
Han är i mina ögon ingen wow katt, men helt ok.
Vi får se om jag använder honom i avel eller om jag säljer honom. Ska ju para om hans mamma Take It Or Leave It med Magic.
Hon hade ju minst sagt lite otur med denna kull som är föddes 1 vecka för tidigt, men denna lilla rackare klarade sig mot alla odds.
Han är också anmäld till SKs utställning i Mars. Ska försöka få några bilder på honom.

3 kommentarer:

  1. Varför nämnde jag Ebay för dig? Det var ju självklart att du skulle trilla in på väskavdelningen... Champagne smak med öl budget? Ha ha ha! Så bra sagt!

    SvaraRadera
  2. Klart man vill se bilder!! Både på väska och Last Man Standing

    SvaraRadera
  3. Ja det e ju inte illa att köpa klösträd för det priset:D Har själv inköpspris på 400:- på denna sorts klösträd från grossister hahahaha.....

    SvaraRadera