onsdag 14 januari 2009

Första Inlägg

Nu har jag blivit så inspirerad av alla som skaffat blogg att jag också har gjort det.
Den kommer att handla om mina katter, min uppfödning och mina tankar som flyger runt kring allt detta.
Vad jag vet är att forum inte är min grej, reggade mig för flera månader sedan när jag va lite uttråkad.. det gick över ganska snabbt då jag inser vart nivån ligger på folk.

Här kan jag få skriva ut mina tankar o åsikter utan att bli felciterad eller bara slippa folk som är ute efter att slänga skit på andra och medvetet "missförstår" allt man skriver.

För tillfället njuter jag för fullt av en drös med kattungar som härjar vilt omkring.
Även anmält dom till SKs utställning i Mars, dit kommer Tarantulas nya ägare och hämtar honom. Ska bli trevligt att träffa henne igen.
Han skulle ursprungligen till USA med det blev andra planer för hon ville inte släppa sin hona, då blev det avblåst snabbare än ögat, för sånt tjafs orkar jag inte med. Antingen byter man katt eller så köper man katt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar