tisdag 28 april 2009

Nu far jag


Nu börjar det närma sig avfärd... har väl halva väskan packad iaf. kamera batterierna laddade, kortläsaren nerpackad, omväxlaren, Ipod kabel, kläder, öronproppar, man vet aldrig vart man hamnar ;)
Fick precis ett mail att hon har bestämt att vi ska gå på IKEA av alla ställen!!
hahaha... jaja, jag gillar ju det, men bara om jag ska köpa saker.
Vi ska göra DC på måndag, det blir tour i Vita Huset och ALLT... Undra om jag ska ha min Obama t-shirt på mig ;)

Star-Struck är redo... tror jag, hon har ingen koll, men alla papper är nerpackade.
kattmat köpt, sen kom mina nya lådor idag så jag ska springa ner till posten o hämta dom.... fotar väl o lägger upp här så ni får se. Uppdaterat med bild på lådorna... dom passade ju PERFEKT :)
Även tjockisen har gott om plats, fast det ser trångt ut är det inte det.

Klumpfots svans är mindre svullen idag iaf... men ändå

2 kommentarer:

  1. Oj oj, mycket kort från utställningar vill vi se!! Trevlig resa ;)

    SvaraRadera
  2. Åk nu försiktigt och ha det riktigt kul!! Lite avundjuk -vill också åka på kattresa :-)

    Lilla klumpfot - stackars liten. Hoppas hon friskar på sig snabbt.

    SvaraRadera