lördag 11 april 2009

Aha

Nu vet jag varför jag har mitt jobb :)
Ringde hon som jag jobbar med och berättade att jag ska åka till USA.
Vi stuvade om lite arbetspass, behöver inte ta ledigt eller förlorar inga pass och får vara ledig 1 vecka, kan det bli bättre :)
Världens mest flexibla jobb!!

Hade 3 timmars väntetid i Chicago på hemresan, frågade Janet (Puraffection)om hon va hemma och ville träffas en snabbis.
Men hon skulle vara borta för hon fyller år den dagen. Men hastigt o lustigt så bestämde hon sig att stanna hemma o möta upp mig. Så idag ringde jag SAS och bokade om min hemresa så jag får 12 timmar i Chicago i stället, och det kostade inget extra :)

Allt bara flyter på just nu känns det som :)
Bara att njuta så länge det varar, har haft det rätt motigt på sista tiden faktiskt.

Nu ska jag bara komma på en bra födelsedagspresent.... Tips någon?
Till vad man ger till någon som är 63 år och har ALLT?
Det är fasen inte så lätt, det ska ju vara något personligt.

2 kommentarer:

  1. Får man följa med????????????? Du bjuder så ställer jag upp med underbart trevligt sällskap;-)
    Hoppas du ätit massor av GODIS i påsk för det har jag & ökat typ 10 cm runt magen men vad gör det när man är kär o galen????
    Puss & kram o nyp i stjärten // M

    SvaraRadera
  2. Ehm, de där shaktimattorna verkar jäkligt poppis? Gav min 63-åriga mamma det i alla fall. :-)

    SvaraRadera