onsdag 8 april 2009

Men hjälp!

mmmm, i går så "monterade" jag upp dom nya gardinerna från IKEA... såna på skena, ni vet... fattar inte varför jag köpte dom. Det va ju ett helt projekt att få till det. Det ska skruvas o klippas. Det ska bli RAKT....mmm precis.... tog ju flera timmar å få till.
Men snyggt blev det. och rakt ;)

Sen va jag rätt pumpad så då börjarde jag med utrensning i min stora garderob som man kan gå in i... Det blev rätt mycket junk som rök. hela hallen blev full :)
Sen skulle jag slänga det idag när jag kom från jobbet, då är ju så klart hissen trasig. Så ringde jag fastighetsskötaren som sa att hissen va fixad... kanoners.. Jag lassar in hela hissen full med mitt skräp, åker ner till grovsoprummet... och vad händer när jag kommer ner... Självklart fastnar hissjäveln så jag inte kommer ut.
Satt bara därinne i totalt mörker utan mobil i 10 minuter.... men ändå....

Yoko har ju dag 65 idag, inget har hänt ännu... tick tack ;)

4 kommentarer:

  1. Men du måste ju visa bild på gardinerna juuu!
    Klart du ska vara tacksam, trodde du att du hade snygga katter eller??? *puss*

    SvaraRadera
  2. Men är det någon som skulle bli förvånad när det gäller dig?!
    Samtidigt vet jag ju hur jobbigt det var med dessa gardiner.
    Jag som klippte dem åt fel håll till exempel. Men snyggt blev det till slut.
    kram
    lillan

    SvaraRadera