måndag 6 april 2009

Jo, tjena!

idag när jag kom hem från jobbet skulle jag plugga... läste det kapitlet som jag skulle, satt o tänkte en stund och kom alltså inte ihåg ett ord jag läst.. Helt sjukt... läste det 2 gånger... lite bättre men inte helt ok... Man ska alltså INTE plugga direkt efter ett nattskift kan jag konstatera...
Typiskt, jag som hade räknat med det ;)

Tarantula har debuterat på utställning i Moskva. Best Kitten i (WCF) och BIS kitten (Fife) Han ställdes inte i CFA då han ej hann registreras innan tyvärr.
Sen var det en Cornish Special och där blev han Best Kitten också.
Så det har börjat bra för honom ;)
Jag är så stolt!

1 kommentar:

  1. Du kan inte göra vad som helst, inte ens du kan plugga efter att ha jobbat en hel natt.

    Grattis till framgångarna

    lillan

    SvaraRadera