torsdag 23 april 2009

Solen skiner


Fångade helan och halvan på bild. Alfons o Pötnosen solade sig :)

nu är det nedräkning för Take It Or Leave It, hon har faktiskt nästan bara legat i min säng dom sista två dagarna och inte gjort mycket väsen av sig. Ska jobba i natt, sen är jag ledig, så jag hoppas verkligen hon kniper tills jag kommer hem, men det är ju inte riktigt beräknat förrän till helgen. Jag tror att hon kan dölja 3 st ungar i magen.

Idag har jag fotat Red-Hots ungar, dom är för roliga nu och VILDA... älskar o raca i soffan.
Nu är det bara 1 vecka kvar tills jag åker, jag längtar verkligen, vi ska åka på 2 olika utställningar under helgen, och jag hoppas verkligen på massa snygga katter att titta på... Tar med kameran ;)

Har idag bestämt vad jag ska para med Bedtime Story, han kommer hem hit i juni, så får vi se vad det blir av då han inte har fått några honor dräktiga där han bor, men skam den som ger sig. Måste ju prova i alla fall...
Har också bestämt mig för att inte använda Batman i min avel. Kommer att få låna in Cipsis linje från Heli i stället så att jag inte tappar den, då Batman var den enda avkomma jag fick efter henne.

Det är väl i stort sett det som händer här i dagsläget. Har anmält 3 katter till Nerk, båda Vidis kattungar och Black Widow.

Har också gjort klart första kursen i min utbildning och fick VG, jag är verkligen nöjd eftersom det är så länge sen jag pluggade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar