söndag 19 april 2009

I Malmö

Så, resan ner gick på endast 5 timmar med husbil :)
Checkade in på det skabbigaste hotellet någonsin...
Åkte till utställningslokalen o hjälpte till lite med domarmapparna, dom låg lite efter tidsmässigt.

Ad de Bruijn dömde Black Widow på lördagen, han gillade henne INTE alls :(
Hon visade inte upp sig så fint heller. Funderade nog på vart fasen hon hade hamnat... Mycket skeptisk.
Rio (Basic Instinct) hade sin utställningsdebut vid 5½ års ålder och skötte sig fin fint. Hon blev BIV i grupp 7 (solidmaskade) och därefter Nominerad av Eric Reijers. Peters båda juniorer blev nominerade. Lena Windius Witch Craft (Häxan) blev nominerad

Sen efter utställningen var det middag hos Peter & Micke, jag hade önskat lammfilé vilket grillades. Det va helt perfekt och jag kan inte minnas när jag åt sådan fantastisk middag senast.
Vi tittade på Yokos kattungar, dom va som små tjocka korvar och Yoko va så stolt och visade upp dom :)
Det blev en tidig kväll.

Idag dömde Eric Black Widow och verkligen älskade henne, hon tyckte nog detta med utställning är roligt nu för hon busade o showade och va inte blyg för 5 öre. Hon blev nominerad.
Rio dömdes av Ad idag, blev också nominerad. Häxan också nominerad.

Det har tagits en massa kort som ska läggas upp på hemsidan snarast ;)

Nu återstår bara panelen och sen blir det hemfärd.

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att det gick bra i panelen!!
    Ser framemot bilder på hemsidan

    SvaraRadera
  2. Halloj, grattis till uppfödningen framgångar i helgen! Om jag varit snäppet piggare hade det kanske kunnat bli lite häng också, vem vet? ;-) Hursomhelst, finns en bild på Rio i min blogg men jag har en känsla av att Linda har ett gäng snygga pix i sitt arkiv själv... Aaanyway ;-)

    SvaraRadera