torsdag 7 maj 2009

Borta Bra men Hemma Bäst

Det har varit en kul och intressant vecka.
Har sett många fina katter hos uppfödaren som Star Struck flyttade till.... Har varit på kattutställning... 5 CRX och vi hade 2 katter med oss och sen var det Beaconwood som ställde 2 varav en Windseeker kattunge.. Så det var helt klart en besvikelse.
Såg några riktigt fina Sphynxar och Orientaler.

Lördag kväll stannande jag i Baltimore hos min kompis Veronica som jag inte träffat på 14 år. 2 av hennes kompisar kom så vi gjorde oss fina och åkte in till Annapolis... Som singel då var det ett riktigt trevligt ställe då hela flottbasen för USA ligger där :)
tjoho!! massa ögongodis!!

Sen i tisdags åkte jag till Chicago och hälsade på Janet. Såg Walk Of Fame, hon hade verkligen växt till sig och blivit en stilig ung dam.

Sen var det dags för hemfärd.... Värsta resan någonsin. Planet fullt jag satt vid en nödutgång och satt bredvid en skunkig långhårig gubbe.
12 timmars flygresa. När jag kom hem vid 17 tiden i går va jag helt klart mör i kroppen. Mina fötter och vader ser ut som, ja... vet inte vad. ser då inga fotknölar iaf.
städade, duschade... la mig på soffan och sov innan 21..
Martti hade tipsat om några tabletter som skulle trolla bort Jetlag.... kan meddela att dom funkar INTE. har inte sovit speciellt bra, dock legat i sängen i 15 timmar :)
Nu ska jag hinka lite kaffe o gå o handla käk...

2 kommentarer:

  1. HA HA HA! Antingen så är hälften av USA:s marinsoldater väldigt lättade att du åkt hem igen, eller väldigt ledsna, he he.
    Hoppas du tog lite kort (på valfritt motiv) som man kan få se.
    Välkommen hem ;)

    SvaraRadera
  2. hehe...bilder kommer, men inte på det du tror eller vill se ;)

    SvaraRadera