torsdag 21 maj 2009

bra dag nu

jag är glad att gårdagen gick över så fort som den gjorde :)

Idag är det en bra dag fast inte solen skiner, Red-Hot är dräktig och jag är så glad för det.
Magic är ju kastrerad så det fanns som ingen andra chans nu.

Så kom jag på att kattungarna fasen har hunnit bli 4 veckor redan, gud vad tiden går fort.
hade en tanke på att bada lite cats idag, men som tur va slapp jag och blev utbjuden på fika i stället :)

Måste fixa tid till Goofy hos "tandläkaren".... nu luktar han inte hallon i munnen längre. Det är ju redan 2 år sen jag tog tandsten på honom så nu är det verkligen dags.
Nu gör man ju det så smidigt med ultraljud, så jag ska ringa runt och kolla lite priser.
Stockholms Djurklinik som jag varit trogen kund i många år har ju sådana sjuka priser för typ inget alls. Och nu är det inga förmåner längre som stamkund. Så då orkar jag inte åka dit längre.
Kanske ska kolla södra djursjukhuset, dom är nära iaf :)

2 kommentarer:

  1. Dottern hans, variant äldre, behöver också en liten avhyvling i munnen :) Ska boka in efter Nerk, det är inte hallonkräm där heller...

    SvaraRadera
  2. Halloj, har lagt upp lite bilder nu från förra helgen. Ta dig en titt vetja: http://caturday.info/bilder/birka090516/

    SvaraRadera