söndag 10 maj 2009

Slapp helg

Efter en helt skön slapparhelg känner jag mig återigen laddad för att ta mig till jobbet om en timme.
Nästa helg flyttar en av Red-Hots ungar. Förstår inte hur fort det har gått. tiden bara svischar förbi.

har ändrat mina parningsplaner lite faktiskt. Den hanen jag tänkte låna hem till Bedtime Story kommer jag nog att ta hem vid ett senare tillfälle. Kommer para henne med Cotton Candy i stället, alltså samma kille som är tänkt till One Way Ticket Too...

Lizzies ungar mår bra o växer och frodas, har otroligt många som är intresserade av kattungar just nu, det är bra.

Har börja planera resa till Helsingfors för att ställa ut på CFA utställningen där, frågan är ju bara vad jag ska ställa. har ju bara Black Widow som kan ställas där. Men då måste ju hennes svans bli bra först.
Hon skulle behövs bo i ett vadderat rum, i helgen ramlade hon ur klöset IGEN, och så klart började hon halta... blir så trött.

4 kommentarer:

  1. Men du, blev lite sugen på CFAn där själv :P Nåt för Mr Chubby :P

    SvaraRadera
  2. hehe... jo du, då är det dags att börja motionera ;)

    SvaraRadera
  3. Hur får man katten reggad i CFA? :)

    SvaraRadera
  4. scannar in eller faxar in kopia på stamtavaln samt betalar in avgiften :)
    lätt som en plätt :)

    SvaraRadera