fredag 31 juli 2009

Home Sweet Home

Nu har jag varit hemma några dagar och hunnit jobba 2 nätter också. Känner mig helt slut o färdig för kremering just nu. IDag är första dagen jag har hunnit svara på mail o annat. Det har gått i ett sen jag kom hem.

Alfons va i alla fall gladast av alla att jag kom hem. Fick inte en blund för han skulle gossa, stångas, slicka mig i håret, på kinden o på axeln.... Goofy låg som ett klistermärke längs med ryggen och rörde sig icket ur fläcken.
Alla ungar mår prima och växer så det knakar. Alla ungarna ser jättefina ut så det kanske blir en repris av förra kullen. har hämtat hem Bedtime Story från parning, hon är rund o go.
Lola verkar inte komma i löp så den planen lär gå i stöpet tyvärr.

Min meniskerskada har gått upp igen då jag halkade till i trappen i Norge, så rätt handikappad är jag. Har fått ny remiss till MR, men det får bli till veckan.

Under min lilla semestertur så gick min tvättmaskin sönder, men en ny är invigd och det är så skönt att kunna tvätta :)

Skickade katterna till Varberg idag, Inga-Lill ska ställa dom åt mig. typisk, jag som hade sett fram emot den utställningen så länge :(

1 kommentar:

  1. ..jo jo Alfons var gladast..men jag är ganska glad jag också som servat de små "skitungarna"...
    ..ja fina är de ungarna...men är tokkär i den lilla blåpaddan..fast jag inte egentligen inte gillar färgen..men jag låtsas hon är svart..hon är en gudomlig liten "skitunge"...

    SvaraRadera