söndag 5 juli 2009

Helgen snart över igen

Nu var det ett tag sen jag skrev. Värmen har nog slagit ut mig och katterna lite.
I helgen har har haft besök av Twiggie, hon jag och syrran hade en toppen kväll i går. Först sushi sen bar det av för att se Ice Age 3, som va 3D... helt sjukt rolig film!!!
Kommer inte ihåg när jag skrattade så mycket sist!
Idag har vi fotat ungar, typ alla :)
Red-Hots ena röd vita är en exakt kopia av henne när hon va liten, han sticker ut typmässigt så det är otroligt... Ska bli spännande att se hur han fortsätter att utvecklas.
Det va en underhållande helg med massor av skratt o sjukt roliga historier ;)

har bokat en resa till Kazakstan och dit bär det av nästa tisdag.... det ska bli spännande och se.... lovar att ta med kameran :)

11 kommentarer:

  1. Tack för en förträffligt rolig kväll! Det får vi göra om! ;)

    SvaraRadera
  2. Hanna // S* Southern Waves6 juli 2009 kl. 13:37

    Du flyger och far över jorden, säkert att du inte är hemlig agent...? :-)

    SvaraRadera
  3. hehe.... I wish :)

    men det är lite pirrigt måste jag säga..... Udda resmål minst sagt :)

    SvaraRadera
  4. Linda: LOL!

    Tycker det är galet att du ska till Kazakstan, shit, se till att ha lås på väskorna och sånt! Men om du åker på livstids fängelse för knarksmuggling kan du i alla fall känna dig lugn i att jag åker upp på stubinen och tar hand om kattgänget, hehe.

    SvaraRadera
  5. Camilla! Fjonkan tar jag! ;)

    SvaraRadera
  6. Det kan inte va så att ni ÖNSKAR att jag ska fastna där borta i tjottafan?

    SvaraRadera
  7. Ah just det Frida, har ett litet paket med mjöl jag tänkte du kunde ta med dig till Kazakstan, det är ok va?

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. He he.. sickna planer... vem är Fjonkan?? *funderar på vem jag ska ta....*

    SvaraRadera
  10. jadu Linda... Med tanke på att du har hyffsad insyn bland mina cats så kan du ju klura på vem det är ;)

    Blir inge med det Camilla ;)

    SvaraRadera