torsdag 23 juli 2009

Norway is da shit

Jodå, nog mærks det att jag va utomlands med skum mat o annat, sjuk som en ræv har jag varit i 4 dagar. I tisdags blev jag bra tack gode gud.... trodded kanske jag fått salmonella (snabbaste bantningskuren ever)... men inte det.

Glømde ju datorn hemma så nu sitter jag hos min slækting i Norge och kollar av allt viktigt :)
Hær ær det varmt o soligt och jag har gått i mjukisbrallor sen i søndags :) Kan knappast bli bættre.
Inget internet, ingen mobiltæckning, jo kan ta emot o skicka sms om mobilen står i ett fønster i hallen... men that's it..

Ciao
Kommer hem på tisdag.

P.S. min lægenhet har ej brunnit, katterna har kattvakt så det ær inget att oroa sig før.

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha, VA? Har inte din lägenhet brunnit ner den här gången heller?! My god!
    Ha det bra i Norge :)

    SvaraRadera
  2. ..ha ha ha..men denna gång vart det översvämmning..minsann..ha ha ha ha...men inget ont som inte har något gott med sig...vad "vi" har shoppat...idag..

    SvaraRadera