måndag 13 juli 2009

Nu bär det av

till kazakstan i morgon, jag är lite pirrig, orolig, nervös, vansinnigt spänd. Har ingen aning om vad som väntar... Tänk om man måste ha heltäckande kläder... har inte packat ner något av den soretn då det ska bli äckligt varmt... nåja... kameran är nerpackad, pass o pengar o allt annat nödvändigt.... till och med jumpaskorna om vi ska klättra i berg eller nåt.

linda har varit här idag en snabbis och fotat, men det hinner jag inte dona med nu, det få bli ett senare projekt.

Idag blev jag erbjuden en ny hankatt, tror bestämt att jag tackat ja till den också :)
Ska bli sjukt spännande och se vad det blir av den lilla krabaten...

har kastat om namnen lite på Red-Hots ungar, lutar jag mån tro till att behålla en blåpadda? my god.... fulare färg får man leta efter... Men hon är snygg :)

i dag har jag systerfritt då hon blev tvungen att jobba natt, hade nästan glömt hur skönt det va o ha sängen helt för mig själv och får välja tv kanaler dessutom :)

Idag blev det ingen kastrering då jag fick ett sms av min veterinär 07 i morse om att nåt hade gått sönder... Uppskjutet till början av augusti. Så hon har varit här och vaccinerat, chippat och besiktigat ungarna idag. Allt gick fin fint. Hon sa till mig: jag undrar när jag ska bli biten.. Mitt svar va bara att det kommer aldrig att ske... Nä, jag har börjat förstå det svarade hon då :)
Undra vilka monster katter hon brukar träffa ;)

Tjingeling på er!

3 kommentarer:

  1. En liten fråga bara så där!!!!!! Vad ska donnan göra utrikes nu då?????? Hoppas du får kul hjul.... Själv så jobbar jag på Åland from i morgon o typ i vecka framåt sen ledig igen.
    HAde / Magnus

    SvaraRadera
  2. Spara blåpaddan!!! Snark, har du inte lärt dig vid det här laget att skita i färgen? (Hon har ju vitfläck iallafall, vad klagar du för, he he??) Hon är ju såååå fin :)
    Hoppas resan gått bra, glömde fråga när du kommer hem igen....

    SvaraRadera
  3. *suck* MIN blåpadda ;)
    Haha! Närå :P Kul att du behåller henne. Jag tycker också att hon är toppen!
    :*

    SvaraRadera