lördag 1 augusti 2009

Busy little bee

Idag har jag haft lång sovmorgon, det va så skönt... med 3 katter på täcket:)

Sen var det dags för städning. Skurat ur hela badrummet, väggar o legat o krälat under badkaret... nu är det kliniskt rent.
Ska pröva en nu sand. och peppar peppar, den dammade inget alls när jag hällde upp den.
För det är nog det jag avskyr mest är dammet och själva sandlukten... Yeak!
Sen gick jag lös på köket och därefter kattrummet som fick sig en ordentlig skrubbning :)

När jag åkte från Norge så passerade vi Arjeplog på hemvägen och pappa hade gjort iordning en stor kasse med älgkött i alla de former. Så jag har gjort köttfärssås idag och den blev SÅ god att jag hamnade i matkoma. Tänkte bjuda grannen på middag men jag "glömde" bort det ;)

I morgon tar jag resten av plejset som ska bli skinande.

Hoppas på bättre resultat från Varberg i morgon. Rio va den enda som ens va i närheten av någon framgång med en NOM. men som sagt, nya tag i morgon.

2 kommentarer:

  1. ...hmprf... glömde bort..du var väl så glupsk och rädd att det inte skulle räcka ....jag fick äta tonfisksallad.....men det gick det med...i veckan blir det älgfärs...men snart måste jag komma och hälsa på mitt lilla "gudbarn"... skitungen..ha ha ha ha...

    SvaraRadera
  2. Yo, vadå för sand? Berätta hur det går.

    SvaraRadera