tisdag 4 augusti 2009

Blommor & Uppdateringar :)



I morse när jag gick från jobbet så skulle jag gå till Hötorgets röntgen för att få en ny magnetröntgen på mitt knä. Vet ju att dom har drop-in där. Men som att det skulle gälla MR... NOT, det va bara vända i dörren. Ett par veckors väntetid är det.

Gick på torget o köpte lite blommor. Äntligen är det Gladiolus och Lilje säsong :)
Köpte en orkidé också.
Varför gillar katterna lika blommor lika mycket som mig?
Fast på ett gnagande vis ;)

Red-Hot har börja återhämta sig lite.
Men helt ärligt så är det skillnad på kastrering av kattungar än på vuxna. Tycker dom vuxna är helt klart mer påverkade än dom kattungar jag har kastrerat tidigt, och då menar jag på honor.

Nu är hemsidan uppdaterad med nya bilder på Red-Hots ungar. och en hel drös med andra bilder :)

1 kommentar:

  1. Fine blomster, ikke å vent at kattan lika dem også:-)
    Håpa det går fort før du kommer deg i rtg.
    Kos de på konsert!!!!
    Klem.

    Rita.

    SvaraRadera