söndag 1 november 2009

söndag 1 november

Och ska jobba även denna söndag.
katterna ligger här i soffan o sover på varandra. Bedtime Story kastrerades i går morse, hon ska flytta till Ösmo o bli riktigt härlig knäkatt.
Jag har pluggat hela helgen och knappt varit utanför dörren utan bara haft raggsockar på.
I morgon ska jag vara hundvakt åt Zenithas staffevalp... han är helt ärligt bland det sötaste jag någonsin sett.... kanske ändrar uppfattning efter i morgon, det återstår att se ;)

Sen har nedräkningen till Atlantaresan börjat på riktigt. Jag är superglad att dollarn är så låg, blir ju som mer över till annat än boende o transport. Har ju en lång önskelista nu när julen vankas.

Satt o kollade på vart WW'10 ska hållas, och det är verkligen kasst placerat mitt i Frankrike.... jaja...

Basic Instinct blev Best In Show båda dagarna i Göteborg.
Och Axioms Ruter Ess fick sin JW titel :)
Grattis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar