måndag 9 november 2009

Kul Helg

Har haft en kanontrevlig helg. Sara och Gordon har varit här i helgen och vi har ställt ut på SK.
Träffade Inger Nylander som jag inte träffat på länge, det va trevligt!
I'm Hot You're Not blev BIS med alla domarröster på söndagen..Verkligen en snygg katt i mina ögon. Grattis Janne & Barbro!

Träffade också Beverly Elian som har Made In Romanias uppfödning. Har bara sett henne en gång på WW för flera år sedan. Så vi bestämde att spendera dagen ihop. Så hon har varit här och tittat på mina katter, Nasse charmade henne totalt.... har fått lite nya badtips som jag ska prova... han ska bli VIT.
Sen for vi till stan o käkade grekisk mat.. mumma. Sen blev det RUSNING till Arlanda... 30 minuter innan avgång va vi framme :)
Men lite vilja så går allt!

Nu ska jag ladda inför min o Twiggies USA resa.... nedräkningen har börjat...... :)

1 kommentar:

  1. Tack själv för trevlig samvaro på SK utställningen, alltid trevligt att få bilda sig en egen uppfattning om folk. Hoppas vi syns snart igen.

    SvaraRadera