onsdag 14 oktober 2009

Onsdag hela dagen


Lilla gogrisen har mojjat in sig mellan kuddarna i sängen :) Lill Nasse, som blev hans smeknamn, har verkligen försökt att kämpa emot en Nasse, men det är så svårt när han är så go o söt :)

Idag har Bedtime Storys ungar fått sin första vaccination och en genomgång. Too Hot For You blev kastrerad och det gick fint.

Nu är det bara Stoplight som finns till salu, men jag håller lite på henne för hon är så cool o läcker :)

Nu har jag avslutat min arbetsvecka och ska bara ta det lite lugnt. Ska operera mitt knä IGEN på fredag, nu får det vara sista gången för jag är less o vara en nåldyna.

4 kommentarer:

  1. Men guud! Lillnasse! Han hade verkligen Mojjat in sig där! Precis som Mojjan brukar göra! När Mojjan Mojjar in sig i filtar så brukar jag kalla henne för russinet i kakan ;)

    SvaraRadera
  2. Klart han är en liten Nasse :-) Klockrent tycker jag. :-) Söt som socker är han dessutom.

    SvaraRadera
  3. ...Lill-Nasse...men duuuu...vad ska man säga...men i ärlighetens namn så passar det honom....lilla grisungen..

    SvaraRadera