tisdag 20 oktober 2009

gapskratt

Alltså Goofy är i nån tokperiod nu, han har hittat en perfekt tålig sparringpartner i Looki. hon tål ganska mycket innan hon ger sig. Goofy är ju RÄTT så hårdhänt när han sätter igång. nu på kvällen har dom härjat runt i soffan och så rusar Goofy iväg o lägger sig på mattan och sparkar med bakbenen så han glider fram typ 1 dm med tokiga svarta ögon. Black Widow bara vänder och går ut i hallen, men Looki hon hoppar rakt på honom.... så kommer lilla Nasse som inte har alla chipsen i påsen och vill också leka. Noll koll på vad som väntar. Han blir ju omkullkastad o typ utspottad innan han hunnit fatta vad som hände och då är Goofy o Looki redan i soffan för rond 4... Har suttit o skrattat här högt åt dom, för dom som inte vet så när Goofy blir lite galen så skriker han ju när han springer runt.....Äkta kattunderhållning. Undra om det är någon som förstår vad jag menar :)

4 kommentarer:

  1. alltså igår var det helt galet.... När ajg gick och la mig så flyttade allt in till sängen.... Goofy på rygg och drog sig fram o tillbaka i sänggaveln o tyckte det va jättekul, Looki som studsade runt som en gummiboll o så brottades dom tills jag typ somnade.... Somnade med en Nasse i knävecken.

    SvaraRadera
  2. Hahahaha! Det är känner jag igen! Helt underbart! Jag älskar Goofys sätt att prata när han leker också! Väldigt udda... Ärligt talat är jag tveksam till om du har en endaste obruten chipspåse hemma ;)

    SvaraRadera
  3. "inte alla chips i påsen"...ha ha ha, klockrent!

    SvaraRadera