onsdag 9 september 2009

Tebax nu :)

Har varit borta ett tag. Jag har opererat mig men är nu hemma och mår toppen.
Katterna växer så det knakar. Bedtime Storys ungar är ju bara som tjocka små klumpar :)
Ska försöka få några kort idag eller i morgon.
Dom är sjukt söta :)

Red-Hots börjar bli klara för avfärd. Sista touchen blir i morgon och kastrering på fredag av sällisarna.
Själv njuter hon av livet som kastrat, vilket märks på omfånget om inte annat..hmmm
All Eyez On Me flyttade till sitt nya hem i söndags, fick rapport att den långa flygresan inte påverkat honom alls :) han hade knallat ur buren och börjat stångas. Och dom är så nöjda med honom.

Mina "hanplaner" haltar lite, den ena hanen jag väntar på har ju då fått nåt skit på svanstippen.. 5 månader gammal... grrrrrr.
Jaja, bara ta nya tag o se vad som kommer med storken :)

4 kommentarer:

  1. Nej så tråkigt med hanplanerna!! :(
    Fotat kattungar än? Vill seeeeee :)

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem!
    Hoppas det går bra med maten. Vi ses!!

    SvaraRadera
  3. Härligt att det gått bra med operationen. Modigt tycker jag och tufft att redan vara igång. Tråkigt med hankatten däremot.

    SvaraRadera