måndag 21 september 2009

Resultat från helgen

Så var helgen avklarad och det blev 2 Scandinavian Winner 2009 titlar till Magics avkommor, så jag är helnöjd fast det inte står mitt stamnamn så har jag iaf haft fingrar med i spelet och gjort kattungarna. Stort Grattis till Lena Windius och Jan & Barbro Andrén till framgångarna!!

I dag ska I'm Hot You're Not flytta.

Har även bestämt mig för att para Black Widow med Yam Yam efter Top Cat, så det blir en liten tripp till Riga då. till och med på min födelsedag ska jag åka :)

Sen florerar det många rykten som ska punkteras.
Super Spender har jag köpt tillbaka, han sitter i karantän. Tyvärr har han 2 positiva tester på både för Corona och Giardia.
Han är under behandling redan då testresultaten kom tillbaka idag.

2 kommentarer:

  1. Kul plan - blir nog en del assnygga maskar då! Och Magic - tja, har han nedärvt någonting av bananprofilen så ska ägarna skatta sig lyckliga.

    SvaraRadera
  2. Ja, här sitter Spender och tråkar i sin karantän och det kan väl vara på sin plats att förtydliga det att han INTE har någon kontakt med andra katter förrän han är smittfri! Giardia och Corona är inget att leka med! Vilket jobb det blev då!

    SvaraRadera