fredag 5 juni 2009

Örebro nästa



Idag har jag verkligen fått mycket gjort. Jag är ju lite av sista sekunden typen, så idag har jag hämtat min gamla dator som har legat och väntat på mig i någon månad känns det som nu :)
Den är som ny och ska få ny ägare i helgen.

Allt är nedpackat inför utställningen. Stamtavlorna på dom små kom IDAG, så det va på håret.

Och så klart så har ju Black Widow hoppat på lysknapparna även denna natt, det är hennes nya hobby.... jag går upp och släcker, och hon hoppar så det tänds... JÄTTEKUL!!!

Liten söt bild på Alfons som väntar på att få följa med...... Världens sötaste katt o min ögonsten ;)

1 kommentar:

  1. SÖÖÖT... Precis så gör Tittioo. Alltid lika hoppfull ... och alltid lika besviken när hon får stanna hemma. Hon och Alfons är nog egentligen en perfekt match - och de delar ju också ett STORT livsviktigt intresse...

    SvaraRadera