torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!!

Jag önskar alla mina kattköpare och deras familjer samt alla andra också så klart!!! :)

I dag blev det lång skön sovmorgon och jag laddar inför 5 jobbnätter nu.
kallt är det, vill knappt gå ut, och jag ska vara från norrland. Lite pinsamt :)
Men kylan här nere är INTE som där uppe det kan jag lova.

Städade kattrummet igår och plockade ihop alla kattleksaker och la dom i korgen... några timmar senare när jag gick in så har flitiga Midas plockat ur alla igen :)
Han är en lugn o cool kille nu, han har lagt av med sitt pinkande vilket är SKÖNT kan jag lova, nu känner jag ingen stress att kastrera honom.

Ska bli spännande att se vad 2010 har att erbjuda. På kattfronten tror jag på ganska mycket med dom nya kullarna och sen några nya katter som tillskott.

På det personliga planet blir jag klar med min utbildning till våren.

2 kommentarer:

  1. God Fortsättning på det nya året.......
    Hoppas vi kan ta en fika eller 2.
    // Magnus med flock

    SvaraRadera
  2. Sent omsider: gott nytt år och tack för året som gick! Tror också hårt på dina jäsande kullar, ska bli riktigt kul att följa dem.

    SvaraRadera